MAH Społem włącza dostawców do działań promocyjnych

Autor: dlahandlu.pl 5 sierpnia 2010 12:09

Mazowiecka Agencja Handlowa "Społem", która koordynuje programy marketingowe dla spółdzielni planuje włączyć w akcje promocyjne także dostawców, współpracujących ze sklepami sieci Społem.

 MAH "Społem" rozpoczęła nową formułę comiesięcznych spotkań z przedstawicielami dyrekcji, kierownictwa działów handlowych i marketingowych poszczególnych spółdzielni. W spotkaniach wezmą również udział przedstawiciele obecnych lub potencjalnych partnerów handlowych spółki. Rozmowy będą dotyczyć poszerzenia oferty sprzedawanych w sklepach produktów.

Na pierwszym spotkaniu pod koniec lipca omówione zostały m.in. marże stosowane na produkty będące w promocji, reklama telewizyjna produktów, dostępnych w skelpach oraz sierpniowe promocje gazetkowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane