REKLAMA
REKLAMA

Makro: kupcy przeszkoleni przez naszych specjalistów zwiększyli przychody nawet o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2011 11:44

Do tej pory przeszkoliliśmy około 7,5 tys. właścicieli sklepów w zakresie prowadzenia placówek handlowych. Wszyscy odnotowali oni zwyżkę przychodów z dynamiką 10, a nawet 30 procentową. Teraz nasze ambicje się zmieniły - chcemy konkurować w segmencie sieci handlowych z liderami branży - mówi Jose Bonito, dyrektor pionu marketingu w Makro Polska.

REKLAMA

Makro, organizator sieci Odido, zapowiada konkurencję z największymi sieci sklepów w Polsce zarówno na poziomie lokalnym, jak i w całym kraju. 
- Naszym celem jest, aby Odido stało się najlepszą marką detaliczną w Polsce - wyjaśnia przedstawiciel sieci.

Jak już pisaliśmy, aktualnie sieć zrzesza 31 sklepów, ale łącznie ma podpisanych już 107 umów. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA