Makro: kupcy przeszkoleni przez naszych specjalistów zwiększyli przychody nawet o 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2011 11:44

Do tej pory przeszkoliliśmy około 7,5 tys. właścicieli sklepów w zakresie prowadzenia placówek handlowych. Wszyscy odnotowali oni zwyżkę przychodów z dynamiką 10, a nawet 30 procentową. Teraz nasze ambicje się zmieniły - chcemy konkurować w segmencie sieci handlowych z liderami branży - mówi Jose Bonito, dyrektor pionu marketingu w Makro Polska.

Makro, organizator sieci Odido, zapowiada konkurencję z największymi sieci sklepów w Polsce zarówno na poziomie lokalnym, jak i w całym kraju. 
- Naszym celem jest, aby Odido stało się najlepszą marką detaliczną w Polsce - wyjaśnia przedstawiciel sieci.

Jak już pisaliśmy, aktualnie sieć zrzesza 31 sklepów, ale łącznie ma podpisanych już 107 umów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane