REKLAMA
REKLAMA

Makro obniżyło ceny kilkuset produktów w ramach kampanii marketingowej

Autor: dlahandlu.pl 18 września 2014 11:54

16 września Makro Cash & Carry rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Inicjatywa jest elementem globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do Metro Cash & Carry.

REKLAMA

Kampania marketingowa potrwa od 23 września do końca listopada 2014. W tym czasie klienci Makro będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert promocyjnych. Z tej okazji MAKRO zaprezentuje się również w mediach z nową odsłoną kampanii wizerunkowej. Promocją objętych zostanie kilkaset artykułów spożywczych i przemysłowych. Znajdą się wśród nich zarówno artykuły regionalne, jak i z różnych zakątków świata.

Akcję zaplanowano jako część obchodów 20-tych urodzin MAKRO w Polsce oraz 50-tych METRO na świecie. Urodzinowa promocja odbędzie się w 24 krajach i jest jednym z najważniejszych wydarzeń METRO Cash & Carry z okazji tegorocznego jubileuszu.

METRO Cash & Carry posiada obecnie ponad 750 sklepów w 28 krajach i zatrudnia 110 tysięcy pracowników na całym świecie.

  • Makro...przykromi... 2014-09-21 22:17:15

    Niestety nic im to nie pomoże ...

    Jest wiele hurtowni z masa towaru w lepszych cenach i przywożą mi do sklepu towar !!!

    A ja mogę ten czas wykorzystać ...

    W Niemczech Metro przecenia towar na potęgę a akcje spadają...

  • b prac. marketu 2014-09-19 04:47:35

    Zgadza się i najlepsze z tych molochów blaszaków bo nie przeginają zbytnio chociaż tez maja za skóra sprawki jak każdy krwiopijca który ma soja kolonie-obóz pracy w naszym Kraju.

    Szkoda że nie kupią Selgrosu!!!!!

  • Bywalec 2014-09-18 14:21:37

    Makro jest i tak najtańsze !

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA