Makro powiększa asortyment marek własnych dla branży horeca

Autor: www.dlahandlu.pl 31 marca 2016 12:24

Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych z Włoch.

W asortymencie znalazły się gatunki takie jak: lasagne, penne rigate, farfalle, tortiglioni, fusilli tricolore, fusilli, linguine, spaghettini, spaghetti, tagliatelle szpinakowe oraz tagliatelle pomidorowe. Makarony produkowane są we Włoszech.

Produkty dostępne są w opakowaniach jednokilogramowych, a w przypadku penne rigate, farfalle oraz spaghetti – również pięciokilogramowych.

Horeca Select to linia produktów dedykowanych klientom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego.

W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku, posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane