REKLAMA
REKLAMA

Makro powiększa asortyment marek własnych dla branży horeca

Autor: www.dlahandlu.pl 31 marca 2016 12:24

Marka Horeca Select wzbogaciła swój asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych z Włoch.

REKLAMA

W asortymencie znalazły się gatunki takie jak: lasagne, penne rigate, farfalle, tortiglioni, fusilli tricolore, fusilli, linguine, spaghettini, spaghetti, tagliatelle szpinakowe oraz tagliatelle pomidorowe. Makarony produkowane są we Włoszech.

Produkty dostępne są w opakowaniach jednokilogramowych, a w przypadku penne rigate, farfalle oraz spaghetti – również pięciokilogramowych.

Horeca Select to linia produktów dedykowanych klientom z sektora gastronomiczno-hotelarskiego.

W Polsce Makro Cash & Carry istnieje od 1994 roku, posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 mkw.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA