PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Makro promuje markę Aro, dostępną w sklepach, zaopatrujących się w halach

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2010 09:19

4 maja rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca markę Aro. Po raz pierwszy marka, która jest dostępna wyłącznie w tradycyjnych polskich sklepach, będzie promowana jednocześnie za pośrednictwem telewizji, prasy branżowej, Internetu i materiałów POS. Głównym celem kampanii jest dodatkowe wsparcie właścicieli sklepów detalicznych, którzy stanowią ważną grupę klientów firmy MAKRO Cash & Carry.

Główny przekaz kampanii zawiera zachętę do zakupu tanich produktów Aro. Komiksowa wizualizacja wykorzystana w materiałach reklamowych stanowi ilustrację głównego hasła kampanii - „Bierz w ciemno do swojego sklepu".

Kampania Aro została przygotowana w dwóch odsłonach - jej adresatami są zarówno przedsiębiorcy z sektora handlu detalicznego zaopatrujący się w MAKRO, jak i klienci końcowi robiący zakupy w małych i średnich sklepach. W ten sposób MAKRO wspiera niezależnych sprzedawców w prowadzeniu biznesu.

Pierwszy etap kampanii, skierowany do właścicieli sklepów, rozpoczyna się 4 maja pod hasłem „Bierz w ciemno do swojego sklepu". Działania będą obejmowały m.in. dystrybucję materiałów POS w halach MAKRO oraz wysyłanie sms-ów do klientów z informacjami o oferowanych produktach marki Aro. Dodatkowo kampania prowadzona będzie w prasie branżowej adresowanej do przedsiębiorców z sektora handlowego.

Drugi etap ogólnopolskiej kampanii, skierowany do klientów końcowych, rozpoczyna się 10 maja i będzie prowadzony w mediach pod hasłem „Bierz w ciemno w najbliższym sklepie". Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską. Spoty reklamowe o długości 15 sekund pojawią się m.in. w stacjach: TVP, TVN i Polsat, jak również w kanałach skierowanych do kobiet, jak TVN Style.

Marka Aro jest dystrybuowana na wyłączność w sieci MAKRO Cash & Carry. Asortyment Aro składa się dzisiaj z prawie 1000 produktów - zarówno spożywczych, jak i przemysłowych. Marka Aro powstała z myślą o mniejszych sklepach, pawilonach handlowych i punktach małej gastronomii, których właściciele przy zakupach kierują się przede wszystkim niską ceną.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane