Makro przebudowuje swoje hale i zmienia politykę cenową

Autor: www.dlahandlu.pl 29 września 2016 12:29

Makro przebudowuje swoje hale i zmienia politykę cenową fot. materiały prasowe Makro

Makro Polska inwestuje w dostosowanie hal do potrzeb profesjonalnych klientów z sektorów tradycyjnego handlu i horeca. Projekt realizowany jest w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym rozwoju usługi dystrybucji żywności. Pierwsze przebudowane hale znajdują się w Kaliszu i Zielonej Górze.

W obu halach asortyment przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb klientów na rynkach lokalnych. - Przygotowując się do tych inwestycji, spędziliśmy dużo czasu na rozmowach z klientami. W ich rezultacie zmieniliśmy się w naszej polityce cenowej, komunikacji, układzie hal oraz merchandisingu – mówi Eric Poirier, prezes MAKRO.

Nowy układ hal w Zielonej Górze i Kaliszu usprawnia klientom profesjonalnym poruszanie się po obiekcie. Wejście do hal znajduje się teraz obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla klientów z sektora tradycyjnego handlu i HoReCa.

Równolegle do kas i tuż obok wejścia znajdują się informacje o ofertach specjalnych, prezentowane na ustawionych paletach. Wprowadzono również niższe regały, które zapewniają lepszą widoczność produktów.

- Moim celem jest stworzenie organizacji otwartej na zmiany i informację zwrotną od klientów. To pozwoli nam nieustannie udoskonalać nasz model biznesowy do potrzeb profesjonalnych klientów - podkreśla Eric Poirier, prezes MAKRO.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b. uczestnik narad POHiD 2016-10-03 10:22:15

    Popieram przedmówcę czas na odwrót z Polski po latach transferowania dochodów i drenowania polskiego pracownika, Przez lata C%C - hurtownie te eksploatowały naszych pracowników min tym że płaciły 3 x mniej niz swoim mimo że u nich wszystkie hale są nierentowne to nasi na ich utrzymanie pracowali a oni mieli m. pracy u siebie i nie płacili za to u nas podatków. Czas na odwrót panowie.

  • Sim 3g/lte 2016-09-29 23:42:22

    taaak, komunikacja, nowe wejścia, otwarci na zmiany i inne takie tam informacje zwrotne od klientów... siła zakupowa zero, strategia strzyżenia klientów padła, czas na odwrót, 22 lata na rynku to i tak sporo, następny w kolejce Eurocash i selgros, wynocha!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane