REKLAMA
REKLAMA

Makro wspiera promocję sklepów osiedlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lipca 2012 10:19

Ponad 140 000 pakietów materiałów promujących zakupy "tuż za rogiem" trafi do właścicieli sklepów osiedlowych w całej Polsce. To kolejne działania realizowane w ramach III edycji kampanii "Tu mieszkam, tu kupuję", której inicjatorem jest Makro Cash & Carry.

REKLAMA
Właściciele sklepów detalicznych otrzymają zestawy, w skład których wchodzić będą m.in. plakaty, ulotki oraz naklejki promujące ideę kampanii "Tu mieszkam, tu kupuję". Pakiety dystrybuowane będą razem z gazetką promocyjną Makro, dodatkowo każdy właściciel sklepu osiedlowego będzie mógł je odebrać w swojej hali.
Materiały promocyjne mają pomóc w edukacji nt. roli jaką w społeczeństwie odgrywają sklepy osiedlowe i zwrócenia uwagi na problemy z jakimi się borykają.

Kampania "Tu mieszkam, tu kupuję" organizowana jest od 2010 roku. Do tej pory w akcji wzięło udział prawie 11 tysięcy właścicieli sklepów osiedlowych. Pomysłodawcą oraz organizatorem kampanii jest sieć wielkopowierzchniowych hurtowni Makro Cash & Carry.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA