PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Makro zainwestuje 100 mln zł w remonty swoich hal i 150 mln zł w rozwój usług delivery

Autor: www.dlahandlu.pl 22 listopada 2016 10:19

Makro zainwestuje 100 mln zł w remonty swoich hal i 150 mln zł w rozwój usług delivery fot. materiały prasowe Makro

22 listopada po modernizacji ruszyła hala Makro przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. Sieć chce zainwestować w remonty swoich hal 100 mln zł w ciągu trzech lat. Jednocześnie na rozwój usługi delivery firma zamierza przeznaczyć ok. 150 mln zł. Zmianom towarzyszy także nowy slogan "Makro, poczuj puls handlu".

REKLAMA

Hala przy Al. Jerozolimskich w Warszawie to pierwsza hala MAKRO w Polsce. Powstała w 1994 roku. Jednocześnie jest to 3 hala, po Zielonej Górze i Kaliszu, która przeszła w tym roku remodeling.

W wyniku remontu placówka prawie dwukrotnie zwiększyła powierzchnię działów: mięsnego, rybnego, nabiałowego oraz warzyw i owoców. Sieć poprawiła ułożenie produktów i wydzieliła ofertę dla sklepów na stoiskach: przetwory konserwowe, artykuły spożywcze sypkie i w płynach, kosmetyki i detergenty. Mocniej zaakcentowane zostały stoiska piwne, alkoholowe, w tym z ofertą whisky. Wprowadzono również nowy dział „świat mięsa” i kącik kawowy. Wewnątrz hali pojawiła się profesjonalna kuchnia, w której będą testowane i prezentowane nowości kulinarne. Do hali wstawiono Food Truck jako przykład pomysłu na biznes gastronomiczny. Regały zostały obniżone. W ofercie pojawiło się 2 tys. nowych produktów.

Oprócz modernizacji hal, firma inwestuje również w zaplecze logistyczne. Niedawno pisaliśmy, że MLP Group podpisało trzy nowe umowy z siecią hurtowni Makro Cash & Carry Polska, zgodnie z którymi dostarczy kolejne centra dystrybucyjne w Czeladzi oraz we Wrocławiu. Ich łączna powierzchnia wyniesie 17,2 tys. mkw. Pierwsza umowa z Makro została zawarta przez MLP Group w połowie września br. Zgodnie z jej warunkami deweloper dostarczy obiekt magazynowy o powierzchni 10,1 tys. mkw. terenie parku logistycznego MLP Pruszków II pod Warszawą. Koncern zapowiedział też budowę czwartego magazynu, który powstanie niedaleko Krakowa. Umowa ma zostać wkrótce sfinalizowana i ogłoszona. 

Obecnie 27 z 30 hal Makro prowadzi usługi delivery, a 60 proc. zakupów odbywa się na zasadzie delivery a nie zakupów w halach. Aby usługa delivery była w pełni rozwinięta firma zamierza udoskonalać zarówno system zamówień, transportu, jak i pracować nad rozwojem asortymentu dopasowanego do potrzeb klientów z sektora handlu niezależnego i HoReCa. Zamówienia będą się odbywały przez 2 platformy: dla właścicieli sklepów i dla sektora HoReCa, ze względu na to, że obie branże mają swoje specyficzne potrzeby zakupowe. Aby asortyment dostępny w Makro w pełni spełniał oczekiwania klientów z obu sektorów, przedstawiciele Makro zbierają rekomendacje odnośnie poszukiwanych towarów i produktów.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16440

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA