Małe firmy będą mogły lepiej promować się w sieci

Autor: dlahandlu.pl 25 sierpnia 2015 13:09

home.pl zaoferuje nowy pakiet usług dla małych i średnich firm wspierający prowadzenie biznesu w sieci w oparciu o rozwiązania Google. Firma zostanie pierwszym Autoryzowanym Partnerem MSP Google AdWords z branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Użytkownicy usług home.pl zostaną objęci kompleksowym wsparciem z zakresu reklamy internetowej opartej o rozwiązanie Google AdWords. Umożliwi im to pozyskanie wysokiej jakości ruchu do ich serwisów internetowych i szansę na pozyskanie nowych klientów.

- Nasz program został stworzony po to, żeby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom, które nie mają czasu lub zasobów do zarządzania własnymi kampaniami reklamowymi – mówi Todd Rowe, dyrektor zarządzający globalnym zespołem Channel Sales, odpowiedzialny za program w firmie Google.

Home.pl utworzył dedykowany zespół odpowiedzialny za wsparcie małych i średnich firm w zakresie reklamy internetowej. Specjaliści wchodzący w jego skład oferują doradztwo w zakresie tworzenia i wzrostu efektywności kampanii reklamowych w sieci, optymalnie dostosowanych do specyfiki określonych branż. Ponadto pracownicy home.pl będą mieli dostęp do bazy wiedzy oraz specjalistów Google, poznają najlepsze praktyki prowadzenia kampanii Google AdWords na całym świecie.

- Dzięki współpracy z Google zaoferujemy najbardziej zaawansowane produkty reklamowe na świecie. Zwiększy to konkurencyjność naszych klientów bo dzięki nowej ofercie będą mogli zwiększyć swoją sprzedaż i pozyskać zupełnie nowych klientów. To kolejny ważny krok w tworzeniu przez home.pl ekosystemu usług internetowych dla małych i średnich firm – mówi Marcin Kuśmierz, prezes zarządu home.pl.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane