REKLAMA
REKLAMA

Małe punkty handlowe mogą zobaczyć w płatnościach bezgotówkowych okazję

Autor: pr 7 kwietnia 2016 10:29

Mimo, że stawki transakcyjne (po obniżce stawek interchange) złamały barierę 1 proc i nadal są obniżane. Jednak potencjał, by kusić nowych akceptantów jeszcze niższymi prowizjami powoli się wyczerpuje. Z perspektywy agenta rozliczeniowego – przestrzeń na dalsze cięcia mocno się skurczyła.

REKLAMA

Czynnikiem sprzyjającym dalszemu rozwojowi transakcji bezgotówkowych może być demografia. Wśród młodszych konsumentów płatności kartą lub telefonem są bardziej popularne czy wręcz naturalne. Należy jednak pamiętać, że chociaż rozwój płatności bezgotówkowych można i trzeba wspierać również przez edukację (także osób wykluczonych finansowo) to trudno przeprowadzić rewolucję w mentalności milionowej grupy ludzi mocno przywiązanych do gotówki, często nieposiadających nawet rachunku bankowego.

Zaoferujmy małym punktom handlowym i usługowym coś, co sprawi, że odkryją w płatnościach bezgotówkowych wartość dodaną. Zamiast kosztu – okazję biznesową, dodatkowy zarobek. Przykładem takiego podejścia jest M/platform czyli rozwiązanie, które pozwoli nawet w najmniejszych sklepach oferować wiele usług dodanych, dzięki wykorzystaniu kasy fiskalnej. A przy okazji – poszerzyć listę urządzeń w sieci akceptacji – dodaje Anna Maj, prezes zarządu PayTel S.A.

- Jestem przekonana, że właśnie „usługi dodane” będą motorem napędowym dla takich spółek jak PayTel, a z czasem stawać się istotną częścią przychodów dla dostawców usług płatniczych – konkluduje Anna Maj.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA