Małe sklepy zimą mogą zwiększyć sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 23 grudnia 2010 10:26

Zima daje się we znaki również handlowcom. - Niewątpliwie wpływa na prowadzenie działalności, jednak dla małych, lokalnych sklepów może być to okres wzmożonej sprzedaży - uważa Krzysztof Kowalnik, właściciel sieci Promyk.

- Stan dróg często nie sprzyja jeździe do dalej położonych sklepów wielkopowierzchniowych. Klienci wolą nie ryzykować kłopotów z dojazdem i po zakupy wybierają się do sklepów w bliskim sąsiedztwie. Kiedy temperatura drastycznie spada, w naszych sklepach pojawia się zdecydowanie więcej klientów - dodaje nasz rozmówca.

- Jeśli chodzi o preferencje klientów w mniejszych miejscowościach, można zaobserwować dwie wyraźne tendencje: albo wybierają produkty w najniższych cenach albo poszukują produktów z górnej półki. Nasz asortyment to przede wszystkim popularne produkty w stosunkowo niskich cenach - podsumowuje Krzysztof Kowalnik.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane