PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Małpka Express nowym konceptem chce przyciągnąć zabieganych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 19 kwietnia 2016 09:26

Małpka Express nowym konceptem chce przyciągnąć zabieganych klientów fot. materiały Małpka Express

Małpka Express testuje nowy format sklepów nastawiony na młodych, zabieganych klientów. Sieć wybrała 10 lokalizacji, które poddano modernizacji i obradowaniu „MEXPRESS”.

Sklepy z nowym logo działają już w Poznaniu, Warszawie, Braniewie, Trzebiatowie oraz Nowej Soli. Oferta placówek skierowana jest głównie do młodego klienta dla którego szybkość zakupów i asortyment obejmujący produkty świeże i gotowe do zjedzenia na miejscu mają duże znaczenie. W ofercie sklepu znajdują się m.in. tortille, frytki, zapiekanki i pikantne skrzydełka kurczaka.

MEXPRESS to koncept, który ma zaspokoić potrzeby ludzi młodych, którzy czasem nie mają czasu zjeść w pracy czy na uczelni.

Małpka Express to sieć sklepów formatu convenience rozwijana na asortymencie spożywczo-monopolowym, składającym się z ok. 2 000 indeksów produktowych.

Przypomnijmy, w ubiegłym roku spółka Czerwona Torebka sprzedała 100 proc. akcji spółki Małpka funduszowi Forteam Investments Limited. Sieć 300 placówek (stan na koniec 2014 roku) została wyceniona na 362,3 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9672

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane