Mały sklep kontra dyskont - możliwości rywalizacji

Autor: Nasz Kolporter 17 marca 2014 10:36

Dyskonty mają przewagę w stosowaniu promocji, ale każdy sklep może się postarać o atrakcyjne zniżki. - To kwestia porozumienia z producentami i hurtowniami, trzeba łapać różne okazje i z nich korzystać. Każdy z handlowców zdaje sobie sprawę z takich możliwości. Często nasi kontrahenci dorzucają nam także bonusy, na czym korzystają sami klienci. Z moich obserwacji wynika, że największą popularnością cieszą się promocyjne kawy i herbaty. Dla kupujących to duża gratka - mówi na łamach "Naszego Kolportera" Wiktor Świerczyński, kontrahent Kolportra i właściciel dwóch sklepów.

Jest jeszcze jedna możliwość skutecznej rywalizacji z dyskontami. To poszerzenie swojego asortymentu o te produkty, których nie można tam kupić. - A jest tego naprawdę sporo. To mogą być na przykłady sosy, ale też napoje, zwłaszcza te energetyczne. Mamy dużo większe możliwości zakupu pewnych towarów niż wielkie sieci, związane dużymi umowami, i musimy z tego korzystać - dodaje.

Jego zdaniem przy właściwej strategii oraz dobrej lokalizacji, małe sklepy mogą skutecznie walczyć o klientów - nawet tych, którzy nie stronią od dużych hipermarketów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane