Markety Bingo zmieniły umowy franczyzowe. Sieć nadal stawia na franczyzę miękką

Autor: www.dlahandlu.pl 29 lipca 2013 11:40

Markety Bingo zmieniły umowy franczyzowe. Sieć nadal stawia na franczyzę miękką

Franczyzowa sieć sklepów Bingo przeprowadziła proces renegocjacji umów z franczyzobiorcami. Obecnie sieć zrzesza około 26 sklepów, dwa lata temu było ich około 50.

Modyfikacje w umowach polegały m.in. na zmianie progów retra.
Sieć rozwija się na terenie woj. podkarpackiego, ale jak informuje nas Łukasz Zych, który przejął obowiązki po Jarosławie Jakubowskim, dotychczasowym dyrektorze sieci, ambicją firmy jest rozwój także w innych rejonach Polski. Firma cały czas działa w oparciu o franczyzę miękką. W lipcu 2011 r. sieć podpisała umowę z Detalem Polskim.

Właścicielem sieci jest firma Piotruś Pan prowadząca m.in. hurtownie w których zaopatrują się markety. Spółka oferuje w dwóch hurtowniach ponad 7000 pozycji asortymentowych. Zasięg działania obejmuje województwo podkarpackie, część województwa małopolskiego oraz lubelskiego.

Czytaj również: Dystrybutor FMCG rusza z drugą siecią delikatesów

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane