Marki własne pomogą Społem konkurować z dyskontami

Autor: wp.pl 13 lutego 2014 15:08

Społem, Lux, Roney's, Miss Klara i Mr. Klar - to marki własne dystrybuowane przez Krajową Platformę Społem. Łącznie w ofercie znajduje się już 190 różnych produktów, a kolejnych 30 jest w przygotowaniu. To odpowiedź spółdzielców na tanie produkty, dostępne w dyskontach i hipermarketach - podaje wp.pl

Marki własne Społem są dedykowanie dla wszystkich sklepów działających pod logo Społem, jak również dla innych sklepów spółdzielczych. Wygląda na to, że potrzeba rynkowa na tego typu asortyment była duża, bo od momentu startu projektu liczba produktów zwiększyła się niemal siedmiokrotnie z 30 do 190.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane