REKLAMA
REKLAMA

Metro Group z nową strategią dla cash&carry

Autor: www.dlahandlu.pl 12 grudnia 2013 10:57

You&Metro - to nowy brand Grupy Metro, który będzie skupiony na niezależnych przedsiębiorcach. W przyszłym roku firma wystartuje z międzynarodową kampanią reklamową podkreślającą współpracę hurtowni cash&carry z małymi, niezrzeszonymi sklepami.

REKLAMA

Sieć hurtowni ma stać się partnerem dla małych, niezależnych przedsiebiorców. Podkreślić ma to nowa kampania wizerunkowa, która ruszy w 2014 roku.

- Podziwiamy pasję i duch przedsiębiorczości naszych niezależnych partnerów. Staramy się ich wspierać w codziennej pracy. Na 50. rocznicę Metro Cash&Carry postanowiliśmy podkreślić to w nowej kampanii, która będzie sukcesywnie wprowadzana we wszystkich 29 krajach w których działamy - zapowiedział Olaf Koch, prezes Metro Group.

W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 mkw. W Polsce sieć zatrudniaokoło 7,5 tys. osób. METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA