Mięsa grillowe rotują na półce szybciej niż inne

Autor: portalspozywczy.pl 30 kwietnia 2010 09:31

Z danych wynika, iż propozycje grillowe w sezonie letnim napędzają sprzedaż. Dodatkowo propozycje produktowe niosące wyraźny przekaz przeznaczenia szybciej rotują - zauważa Magdalena Nowak z firmy Regis. - Zwyczaje smakowe polskich konsumentów nikogo nie zdziwią jeśli wymienimy tutaj w pierwszej kolejności: kiełbasę cienką, karkówkę, boczek, udka z kurczaka, szaszłyki - dodaje.

Podkreśla, że powyższe propozycje konsumenci preferują praktycznie po połowie w wersji pikantnej i łagodnej. Ważne, by o tym pamiętać tworząc marynaty i mieszanki przyprawowe z przeznaczeniem na grilla i do pieczenia. - Od strony produktu konsument z jednej strony nie ufa propozycjom mięs, które są obsypane przyprawami lub skąpane w marynatach gdzie nie może zobaczyć przekroju oraz koloru mięsa - pokutuje w tym przypadku czarny PR związany z przeklejaniem etykiet i przepakowywaniem mięs w punktach sprzedaży. Z drugiej jednak strony doceniają wygodę takiej propozycji oraz profesjonalny skład przypraw i marynat, które trudno odtworzyć samemu. Może zaproponujemy konsumentowi nowe rozwiązania od strony opakowań, które będą zwierały i mięsa oraz przyprawy oddzielnie, najlepiej w kilku wersjach od łagodnej po pikantną. Dobrą propozycją może być tacka, którą od razu kładziemy na palenisko, bez przekładania gotowych produktów z opakowania - ocenia Magdalena Nowak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane