PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Miesięczne przychody sklepu częstochowskiej Społem szacowane na 550 tys. zł

Autor: dlahandlu.pl 29 listopada 2010 12:25

Jak informował w październiku portal dlahandlu.pl, PSS Społem w Częstochowie zmodernizowała sklep Lux przy ul. Łęczyckiej 55. Liczba klientów oraz wartość koszyka zakupowego w pierwszych dniach działalności placówki potwierdzają, że decyzja o rozbudowie i stworzeniu niestandardowego wnętrza placówki była słuszną decyzją. Zakłada się, że średniomiesięczne obroty, które osiągnie placówka, będą na poziomie 550 tys. zł.

REKLAMA

Dzięki rozbudowie sklepu sala sprzedażowa została powiększona do powierzchni 461 mkw, a część socjalna i magazynowa - do 155 mkw. Na podłodze położono jasne płytki gresowe. Ściany tej części placówki, w której sprzedawane są: mięso, wędliny, drób, wyroby garmażeryjne i sery zostały obłożone płytkami w kolorze czerwonym. Umieszczono tam również podświetlane plafony. Zmieniono stosowaną do tej pory w sklepach spółdzielni kolorystykę regałów sklepowych. Zakupiono do placówki regały Solid York firmy Wireland, w kolorze antracytu.  

 Nabiał wyeksponowano na 14,5 m ciągu chłodniczym, a mięso, wędliny, drób i wyroby garmażeryjne - na ladach o długości 10,5 m. Ograniczeniem w tym przypadku było dostosowanie się do lokalizacji istniejącego już w placówce rozbioru mięsa. Placówka została wyposażona również w dwie 5- metrowe wanny mroźnicze. We włoskie urządzenia chłodnicze zaopatrzyła spółdzielnię firma Linea.

Wspólnie z dostawą regałów sklepowych oraz urządzeń chłodniczych została opracowana koncepcja oświetlenia sali sprzedażowej. Na podstawie komputerowej symulacji obiektu zostały wykonane obliczenia mające na celu optymalizację oświetlenia pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zapewniające wydobycie odpowiednich barw oferowanych do sprzedaży produktów. Wzmocniono liniowe oświetlenie sali sprzedażowej laserami o odpowiedniej charakterystyce barw, doświetlając lampami niektóre strefy sprzedażowe, co stworzyło bardzo jasne przyjazne dla klienta wnętrze.

Na półkach regałów i w urządzeniach chłodniczych sklepu Lux klient znajdzie ponad 8 tys. pozycji asortymentowych. Sprzedaż oferowanych produktów jest monitorowana. Eliminowane są produkty nie cieszące się zainteresowaniem klientów, a w to miejsce wprowadza się produkty, o które pytają klienci.

Dużym atutem placówki jest szeroka oferta mięsa, którego rozbiór odbywa się codziennie na miejscu w placówce. Na życzenie klienta krojone są kotlety oraz jest mielone mięso.


 

  • Michał 2010-12-08 11:43:46

    Trochę mały ten obrót, ja na powierzchni 80 m2 mam obrót ok 400 tyś.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA