REKLAMA
REKLAMA

Mieszkańcy małych miejscowości przywiązani do lokalnych sklepów

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2010 10:19

Mieszkańcy mniejszych miejscowości są zazwyczaj lojalnymi klientami. - Sklep prowadzę od kilkunastu lat i okazało się, że budowanie pozytywnych relacji z klientami zaprocentowało. Mimo rosnącej konkurencji sklep cieszy się uznaniem lokalnej społeczności. Krokiem ku unowocześnieniu placówki było wejście we franczyzę - poszerzony asortyment i nowy wygląd sklepu w pełni spełniły oczekiwania klientów - mówi właścicielka sklepu na Mazurach, należącego do polskiej sieci handlowej.

REKLAMA

- Współpraca w ramach franczyzy pozwoliła mi konkurować z formatami wielkopowierzchniowymi. Dzięki wspólnej dla całej sieci polityce cenowej, spadły koszty zaopatrzenia sklepu. Nowy wygląd placówki klienci również ocenili jako zmianę na plus. Widać, że kupujący cenią sobie nowoczesny design sklepów i wolą się zaopatrywać w miejscach estetycznych i bardziej komfortowych. Wcześniej nie mogłam im tego zaoferować, a część klientów wolała jeździć na kompleksowe zakupy do pobliskiego miasta. 

Poprawa zatowarowania również zadziałała na moją korzyść. Klienci oczekują, że wszystko będzie w jednym miejscu. Odkąd jestem franczyzobiorcą moje obroty wzrosły (średnia wartość koszyka o około 10 proc.), choć na pewno nie są takie jak jeszcze przed ekspansją dużych sieci. Do tamtych czasów, tak dobrych dla tradycyjnego handlu, nie ma już niestety powrotu - podsumowuje właścicielka sklepu.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA