Milea: najważniejszy jest potencjał lokalizacji

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2010 11:03

- Strategia sieci Milea zakłada obecność naszych placówek w miejscowościach już od 2,5 tysiąca mieszkańców, ale przede wszystkim zwracamy uwagę na potencjał danego miejsca - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Dariusz Bożek, prezes spółki Detal Koncept, organizatora sieci Groszek oraz Milea.

Sieć Milea jest obecna zarówno w małych miejscowościach, jak i dużych miastach. - Do naszej oferty przekonujemy nie tylko bliskością placówek, ale także jakością obsługi i atrakcyjnymi cenami. Organizujemy konkursy i loterie skierowane do lokalnej społeczności. Wspólnie z franczyzobiorcami wciąż reagujemy na potrzeby klientów naszych placówek - dodaje Dariusz Bożek.

Detal Koncept w przyszłym roku chce zdynamizować rozwój sieci Milea, która docelowo ma być największą w Polsce franczyzową siecią delikatesów blisko domu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane