PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Minutka może przyciągnąć klientów zaopatrujących się w hurtowniach konkurentów

Autor: Parkiet 28 września 2011 09:11

Według Magdaleny Komarackiej, analityczki z Ipopemy Securities, uruchomienie nowej sieci przez Tradis jest swojego rodzaju programem lojalnościowym dla klientów już zaopatrujących się w hurtowniach Tradisu - pisze Parkiet.

REKLAMA
Jak wyjaśnia analityczka, takie małe sklepy nie korzystają z dystrybucji serwisowej, tzn. z dowozem towaru do sklepu, tylko same robią zakupy. Przez włączenie ich do sieci Tradis ma nadzieję na wzmocnienie współpracy z niezależnymi detalistami i zwiększenie wartości ich zakupów -  Jej zdaniem oferta Minutki może też przyciągnąć klientów zaopatrujących się w hurtowniach konkurentów.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA