Młodzi wolą sprzedać lub oddać w dzierżawę sklepy, niż brać udział w walce z dyskontami

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 4 listopada 2011 09:02

Aż 60 proc. właścicieli sklepów deklaruje, że ich dzieci nie chcą kontynuować rodzinnej tradycji - wynika z raportu Cmediaresearch. Młode pokolenie woli sprzedać lub oddać w dzierżawę sklepy, niż brać udział w coraz ostrzejszej walce z dyskontami - podał Dziennik Gazeta Prawna.

O spadku liczby małych placówek alarmuje GUS. Dotyczy to głównie sklepów spożywczych. Na koniec 2010 r. było ich 91,7 tys., czyli o 11 tys. mniej niż rok wcześniej. W tym roku, jak zauważają analitycy, może z rynku zniknąć jeszcze więcej obiektów, wśród których będą oczywiście dominowały małe rodzinne sklepy.

Zyskają na tym klienci, bo małe sklepy, którymi zainteresują się duzi gracze, otrzymają dostęp do tańszych źródeł zaopatrzenia, przez co będą mogły obniżyć ceny towarów - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane