"My Way" - nowa marka własna w sieci Ruch

Autor: www.dlahandlu.pl 12 kwietnia 2012 11:21

"My Way" - nowa marka własna w sieci Ruch

Ruch wprowadził do sprzedaży dwa produkty marki własnej. Jako brand MY WAY - wafelek w czekoladzie oraz napój energetyczny. Ponadto na półkach w sieci pojawiły się papierosy WRC - marka na wyłączność, zakupiona u jednego z producentów tytoniowych. Wszystkie te produkty wytwarzane są w Polsce.

- Dobór produktów nowych marek sieci Ruch był przemyślany tak, aby mogły one wpisać się w kontekst dokonywania zakupów przez klientów sieci. Są to przede wszystkim zakupy robione „po drodze", często w pośpiechu, gdzie klient nie ma czasu na szukanie odpowiednich i niedrogich produktów - informuje sieć.

Oferta firmy to wafelek w czekoladzie o masie 40 g za 0,99 zł i napój energetyczny o pojemności 250 ml za 2,99 zł. Według sieci marki własne Ruch są zatem o kilkanaście procent tańsze niż dobrze rozpoznawani liderzy danej kategorii.

- Mimo krótkiego czasu sprzedaży, MY WAY spotkał się z dużym zainteresowaniem klientów. W swoich kategoriach należy do najpopularniejszych produktów i jego sprzedaż utrzymuje się na bardzo dobrym poziomie - wyjaśnia firma.

Założony w 1918 roku Ruch S.A. obecnie jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40% udziałem w rynku. Dziennie obsługuje blisko 8 milionów klientów detalicznych. Prowadzi także sprzedaż hurtową oraz sprzedaż prasy w prenumeracie.  Wśród dostawców spółki znajdują się główni producenci FMCG, których produkty dystrybuujemy codziennie do bardzo szerokiej grupy odbiorców, m.in. do dużych sieci detalicznych takich jak Alma, POLOmarket, Chata Polska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • polo 2012-04-12 21:07:48

    A czy polskie produkty nie moga miec polskich nazw? Co to za Mywaj?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane