Na koniec lipca br. Żabka Polska liczyła 4740 placówek

www.portalspozywczy.pl 16 sierpnia 2017 14:17

Na koniec lipca br. Żabka Polska liczyła 4740 placówek fot. materiały prasowe Żabka Polska

– Rok 2016 zakończyliśmy z ponad 4500 sklepami marki Żabka i Freshmarket oraz z wartością sprzedaży rocznej w sieci na poziomie 6,4 mld zł. Na koniec lipca 2017 r. pod naszymi markami było skupionych ponad 4740 placówek w całej Polsce – informuje portalspozywczy.pl biuro prasowe Żabki.

– Najważniejsze wydarzenie I półrocza 2017 roku to włączenie firmy Żabka Polska do portfolio CVC Capital Partners w efekcie zakupu sieci przez tego inwestora. Nowy właściciel wsparł realizowaną przez Żabkę strategię rozwoju sieci, która koncentruje się na rozwijaniu nowoczesnego formatu convenience w Polsce. Jej najważniejsze elementy obejmują rozbudowanie oferty asortymentowej o nowe produkty i usługi dodatkowe dostępne w Żabkach, uwzględniające potrzeby współczesnego, zabieganego nabywcy i aktualne trendy dietetyczne (np. gotowe posiłki, zdrowe przekąski, produkty świeże). Realizowana przez Żabkę strategia zakłada również wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej sklepów, połączonej z przyjazną komunikacją w placówkach – informuje biuro prasowe Żabki.

W efekcie tych działań Żabka wprowadziła na rynek nowe produkty spełniające oczekiwania osób, które pomimo życia w pośpiechu, pragną dobrze się odżywiać i stawiają na świeże składniki. – Nasza nowa marka własna sałatek warzywnych Green Go to tylko jeden z wielu przykładów na te działania. W sklepach Żabka znaleźć można także zdrowe przekąski o ograniczonej zawartości cukru, liofilizowane warzywa i owoce, przekąski mięsne – wszystko to w wygodnych i poręcznych opakowaniach do 40 gramów – informuje Żabka.

Więcej na portalspozywczy.pl

W 2013 roku firma otworzyła 460 sklepów i przejęła 5 sieci detalicznych: Społem Zabrze, Dobry Wybór, Agap, Torg, PS Food i miała 4,1 mld zł przychodów. W 2014 roku sieć uruchomiła 800 nowych placówek i zamknęła 2014 rok z liczbą 4 tys. sklepów oraz obrotami przekraczającymi 5 mld zł. W 2015 roku sieci Żabka przybyło 200 placówek netto i firma zakończyła 2015 rok z 4200 sklepami. 2016 rok to kolejne ok. 300 sklepów w sieci i bilans na poziomie 4,5 tys.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane