Na rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience - Małpka Express

Autor: dlahandlu.pl 9 marca 2012 12:34

Na rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience - Małpka Express

W drugiej połowie marca zostaną otwarte trzy obiekty handlowe Czerwona Torebka. Powstające pasaże będą zlokalizowane w Szczecinie - Warzymicach, Bytomiu oraz Tomaszowie Mazowieckim. Wraz z otwarciem obiektu w Szczecinie - Warzymicach, na rynku zadebiutuje nowa sieć sklepów typu convenience - Małpka Express.

Małpka będzie kluczowym najemcą pasaży Czerwona Torebka. Już w marcu lokale sieci zostaną otwarte także w Bytomiu, i Tomaszowie Mazowieckim. W asortymencie Małpki Express znajdują się m.in. artykuły spożywcze, szeroki wybór alkoholi oraz prasa. Wartością dodaną dla klientów odwiedzających lokale sieci będą ciepłe przekąski oraz możliwość wypicia gorącej kawy w wyodrębnionej strefie bistro. Ponadto w Małpce Express będzie można skorzystać z usług pocztowych firmy InPost, doładować telefon komórkowy oraz opłacić rachunki.

Otwarcie Czerwonej Torebki w Szczecinie - Warzymicach (Warzymice 44, woj. zachodniopomorskie) jest zaplanowane na 17 marca. Obiekt jest złożony z 9 modułów. Jego powierzchnia użytkowa wynosi 508 mkw. Kolejne otwarcie pasażu jest zaplanowane na 24 marca. Pierwsze zakupy zrobią wtedy klienci z Bytomia w województwie śląskim (ul. Karpacka). Obiekt ten jest złożony z 8 modułów, a jego powierzchnia użytkowa wynosi 466 mkw. Czerwona Torebka w Tomaszowie Mazowieckim (ul. Konstytucji 3 Maja 9/11, woj. łódzkie), o powierzchni 418 mkw., jest złożona z 7 modułów. Zostanie otwarta w niedzielę, 25 marca.

Spółka Czerwona Torebka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju platformy dla handlu detalicznego, która zakłada otwarcie 80 obiektów w 2012 roku. Dotychczas firma otworzyła 5 obiektów na terenie kraju. Pierwszy obiekt handlowy w ramach platformy został otwarty w lipcu w Żorach (woj. śląskie), kolejne w czwartym kwartale 2011 roku w Dębicy (woj. podkarpackie), Świebodzicach (woj. dolnośląskie), Słupsku (woj. pomorskie) i Słupcy (woj. wielkopolskie). W ciągu dziesięciu lat na terenie całego kraju firma planuje otworzyć do 2.000 obiektów handlowych. Jednokondygnacyjne obiekty złożone z powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. (które można łączyć w celu uzyskania optymalnej wielkości dla potencjalnego najemcy) będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych. W zależności od specyfiki i potencjału danej lokalizacji wśród najemców znajdą się zarówno sieci popularnych, ogólnopolskich marek, jak również regionalni przedsiębiorcy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane