PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Na warszawskim Ursynowie ruszył wzorcowy sklep Odido

Autor: www.dlahandlu.pl 17 października 2014 12:19

Na warszawskim Ursynowie ruszył wzorcowy sklep Odido

W sierpniu br. Makro otworzyło wzorcowy sklep Odido na warszawskim Ursynowie, przy ulicy Cynamonowej 19. To pierwsza tego typu placówka w Polsce, w której testowane będą nowe rozwiązania, zanim trafią do całej sieci.

REKLAMA

- Rozwój modelu franczyzowego w Polsce trwa od ponad 20 lat., a od kilku obserwujemy przyspieszenie jego rozwoju. Wiąże się to ze wzrastającą konkurencją na rynku handlu detalicznego i potrzebą detalistów znalezienia partnera, który będzie w stanie wesprzeć ich biznes. Potwierdzają to wyniki badania opinii przeprowadzonego przez Makro  wśród właścicieli sklepów franczyzowych i niezależnych, które pokazują, że niemal 1/3 tych ostatnich zastanawia się nad przystąpieniem do sieci. Jednocześnie respondenci z obu grup przyznali, że oczekują realnego wsparcia ze strony franczyzodawcy. Dlatego, aby dostarczyć im skuteczne i sprawdzone rozwiązania, powstał koncept sklepu wzorcowego Odido
w którym testowane są nowe projekty, zanim trafią do całej sieci - podaje spółka.

Przedstawiciele sieci deklarują, że lokalizacja placówki nie jest przypadkowa, mieści się ona na obszarze, który charakteryzuje duże zagęszczenie konkurencyjnych sieci. Ze sklepem Odido bezpośrednio konkuruje Żabka. W niedalekiej odległości mieści się również Małpka Express, Tesco Express, Rossmann oraz bazarek. 

- Chcemy być pewni, że nasza koncepcja biznesu wygra z konkurencją nawet w najtrudniejszych warunkach. Dobrze prosperujący sklep Odido, który funkcjonuje w tak konkurencyjnym środowisku, jest gwarancją, że nasz koncept franczyzowy może sprawdzić się wszędzie - mówi Roman Krucki, kierownik ds. marketingu rafnczyzy w Makro.

We wzorcowym sklepie Odido wprowadzono szereg rozwiązań, które wyróżniają go na tle innych sklepów zwiększając zarówno liczbę klientów w sklepie, jak i wielkość koszyka zakupowego. Są to m.in. kącik kawowy Rioba, świeżo wyciskany sok pomarańczowy, pieczywo odpiekane na miejscu, czy bakalie sprzedawane na wagę. Warto również wspomnieć o rozwiązaniach w strefie przykasowej konstrukcji mebli umożliwiającej sprzedawcy pakowanie skanowanego towaru bezpośrednio do toreb, co przyspiesza i ułatwia robienie zakupów. Zmiany wprowadzono również w zewnętrznej wizualizacji sklepu, dzięki której jest bardziej widoczny i wyróżniający się na tle konkurencji. W placówce wydzielono również miejsce na kwiaty doniczkowe i prasę. Świeże warzywa i owoce sprzedawane są na wyspie, a latem w skrzynkach wystawiane na zewnątrz. 

Jak deklaruje franczyzobiorca sieci, który wcześniej przez wiele lat pracował dla Makro projektując placówki handlowe, dziennie sklep odwiedza ok. 300 osób. Powierzchnia sprzedaży placówki to ponad 80 mkw., a marki własne Makro stanowią ok. 20 proc. asortymentu.

  • anoni, 2014-10-19 21:07:50

    Świerze warzywa.... świeŻe !!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15852

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA