Najważniejsza dla kupujących jest jakość produktów

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2010 10:35

Na rynku pojawiają się codziennie nowe sklepy. Ich właściciele muszą konkurować o klientów. W większoścę sklepów jest ten sam asortyment. Sposoby zachęcania do jego kupna są różne.

- Klienta trzeba zachęcić przede wszystkim jakością. Cena odgrywa ważną rolę, jednak nie najważniejszą. Nikt nie kupi taniego, przecenionego
produktu jeśli jest ona złej jakości. Staram się sprowadzać produkty oryginalne, dobre jakościowo i zawsze świeże - przekonuje właściciel sklepu z Milanówka.

Według handlowca najważniejsze jest, aby klient był zadowolony z zakupów. - Staram się spełniać wszystkie życzenia. Jeśli nie mam czegoś na półce, to zdobywam to na kolejny dzień. Poza tym to banał, ale zawsze warto być uśmiechniętym. Ludzie niechętnie wracają do mruków. Przy takiej konkurencji łatwo ich zrazić - zauważa sprzedawca.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane