Największe opakowania chipsów dobrze ustawiać na wysokości wzroku kupujących

Autor: dlahandlu.pl 5 maja 2010 09:39

Chipsy są segmentem rynku spożywczego, w którym nie zachodzą gwałtowne zmiany. - Klienci mają kilka ulubionych smaków i głownie je kupują. Przede wszystkim są to chipsy paprykowe i cebulowe oraz solone. Kupujący wykazują duże zainteresowanie nowościami, jednak przywiązanie do tradycyjnych smaków jest cały czas bardzo wysokie. A poza tym producenci wprowadzają nowości na dość krótko. Często smaki znikają po niedługim czasie i w praktyce klienci nie maja szans się do nich przyzwyczaić - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu osiedlowego w Karczewie.

O dominację na rynku ścigają się chipsy gładkie i grube, faliste. - Klienci przeważnie wybierają największe opakowania chipsów. Dlatego ekspozycja wygląda inaczej niż w przypadku innych towarów. Najwyżej na półce, na wysokości wzroku, znajdują się największe opakowania, natomiast najmniejsze są na dole. To ułatwia zakupy dorosłym, a nie jest znacznym utrudnieniem dla dzieci i młodzieży, którzy to z kolei najczęściej sięgają po najmniejsze paczki - informuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane