Największy potencjał dla sklepów z produktami tradycyjnymi jest w stolicy

Autor: dlahandlu.pl 30 listopada 2010 08:12

Największy potencjał dla sklepów z produktami tradycyjnymi jest w stolicy

- Priorytetem naszej sieci jest dostarczanie klientom produktów tradycyjnych najwyższej jakości.Współpracujemy z najlepszymi dostawcami, sami też transportujemy produkty do naszych lokalizacji, a te czynniki rzutują na cenę towarów - mówi Arkadiusz Szymczak, właściciel sieci sklepów Specjał Wiejski.

Jego zdaniem najlepszym miejscem dla rozwoju sieci sklepów z produktami tradycyjnymi jest Warszawa. - Lokalizacja to podstawa takiego przedsięwzięcia, a działalność wstolicy jest najbardziej perspektywiczna. Nasze produkty nie należą do najtańszych, a Warszawie możemy pozyskać zamożniejszą klientelę. W tym roku otworzyliśmy placówki w dwóch prestiżowych lokalizacjach: na Nowym Świecie oraz CH Promenada. Choć ich otwarcie nastąpiło w trudnym dla całego handlu okresie (przełom marca i kwietnia), sklepy uzyskują coraz lepsze wyniki i powiększają grono stałych klientów - wyjaśnia Arkadiusz Szymczak.

I dodaje, że sieć będzie chciała otwierać kolejne placówki w centrach handlowych. - Natężenie klientów w takich miejscach jest nieporównywalnie większe. Obecność w galeriach wpłynie również na rozpoznawalność marki - podsumowuje właściciel sieci.

Specjał Wiejski, a od lutego 2009 roku także Specjały Regionalne, prowadzi aktualnie osiem sklepów własnych w Warszawie oraz franczyzowe po jednym w Gdańsku i w Lublinie. Na ofertę składają się m.in. produkty mięsne, wyroby cukiernicze, produkty mleczne, miody, owoce i warzywa oraz przyprawy i zioła.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane