REKLAMA
REKLAMA

Napoje wzbogacają ofertę piekarni

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2010 10:45

Jednym ze sposobów wyróżnienia się na rynku piekarni jest poszerzanie oferty o nowe produkty. Punkty coraz częściej proponują klientom nowości, wzbogacają asortyment o ciasta. Klientów przyciąga również możliwość zakupienia na miejscu kawy i herbaty.

REKLAMA

Ten pomysł od początku jest obecny w koncepcji sieci Nowakowski Gorąco Polecam. Klienci mogą zakupić w jej punktach kawę, herbatę i zimne napoje jako uzupełnienie oferty piekarniczo-cukierniczej. Wszystko można spożyć na miejscu, przy przygotowanych specjalnie stolikach (takie rozwiązanie zastosowano m.in. w sklepie mieszczącym się w CH Reduta w Warszawie).

Naprzeciw oczekiwaniom klientów wyszła również sieć piekarni Lubaszka, działająca w stolicy. W niektórych jej punktach np. przy ul. Puławskiej,
Senatorskiej czy też Solcu klienci mogą skosztować wyrobów przy kawie lub herbacie.

Dopełnieniem podstawowej oferty w piekarni ach Halagarda jest sprzedaż napojów zimnych: soków, wód gazowanych itp., napojów gorących: kawa, herbata, a nawet lodów i deserów lodowych. - Chcemy, aby w naszych sklepach klient mógł zaspokoić swoje gusta i czuć się zadowolony - tłumaczą przedstawiciele sieci.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA