Nastroje zakupowe Polaków gorsze niż w 2008 r.

Autor: wyborcza.biz 5 października 2011 11:27

40 proc. Polaków martwi się, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zdrożeje żywność. Nastroje zakupowe Polaków są gorsze niż w 2008 r., gdy wybuchł globalny kryzys. - wynika z danych Nielsen cytowanych przez wyborcza.biz.

Jak podaje wyborcza.biz, nie wstydzimy się już kupować w dyskontach - Biedronka stała się ulubionym sklepem młodzieży. Dla specjalistów to szok, bo grupa 15-24 lata jest szczególnie wyczulona na to, co modne. Numer dwa dla młodzieży to Tesco, a trzy - Lidl.

Dyskonty to sklepy odwiedzane najczęściej przez co trzeciego Polaka, a 13 proc. osób wydaje tam najwięcej pieniędzy. Niezauważalnie Biedronka stała się czwartą firmą w kraju - po Orlenie, PGNiG i PGE.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane