Netto: Czysta etykieta, pochodzenie produktu i brak laktozy wiodącymi trendami w sprzedaży nabiału

www.portalspozywczy.pl 8 września 2017 12:22

Obecnie obserwujemy trzy coraz silniejsze trendy konsumenckie, związane z rynkiem mleczarskim. Po pierwsze, klienci są świadomi, poszukują produktów zdrowych, naturalnych, z tzw. "czystą etykietą". Krótka lista składników świadczy właśnie o tym, że produkt jest naturalny i zdrowy – mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Sztuba, kierownik Działu Produktów Świeżych Netto Polska.

Drugi, bardzo silny i zauważalny trend, to przywiązywanie coraz większej wagi do polskiego pochodzenia produktów. Na naszej półce z nabiałem klienci znajdą bardzo szeroki wybór artykułów od rodzimych producentów, charakteryzuje je również czysta etykieta. Netto Polska stawia na współpracę z polskimi firmami. Świadczy o tym chociażby udział w projekcie „Doceń Polskie” - to wyjątkowa inicjatywa branży, której nadrzędnym celem jest promowanie najlepszych jakościowo artykułów spożywczych, wytworzonych w naszym kraju. W wiosennej edycji programu tytuł TOP PRODUKTU (z możliwe największą liczbą punktów) otrzymały wszystkie 24 artykuły marek własnych, zgłoszone przez sieć sklepów Netto.

Trzeci, równie silny trend, o którym możemy mówić w kontekście rynku mleczarskiego, to dostęp do produktów bez laktozy. W Netto dajemy klientom zdrowy wybór – na półce z nabiałem znajdą zarówno tradycyjne artykuły mleczne, jak również ich bezlaktozowe zamienniki. Obecnie w naszym asortymencie oferujemy: ser twarogowy, mleko, jogurt naturalny, masło, serek wiejski, ser żółty, lody oraz śmietankę do kawy – wszystkie wymienione produkty nie zawierają laktozy.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane