Nieetyczna reklama sieci Małpka Express

Autor: wirtualnemedia.pl 14 grudnia 2015 10:36

Komisja Etyki Reklamy stwierdziła, że plakaty sieci sklepów Małpka Express z hasłem „A w szkolnym sklepiku tego nie mają...” są niezgodne z branżowym kodeksem etycznym, jednak nie podważają autorytetu rodziców ani opiekunów prawnych dzieci - podały wirtualnemedia.pl.

Przedstawiciele firmy Małpka Express odpowiedzieli KER, że „intencją twórców jest tworzenie reklamy o przesłaniu humorystycznym, której przekaz powinien być traktowany bez niepotrzebnego rygoryzmu. Działania takie podejmowane są w branży regularnie i spotykają się ze zrozumieniem odbiorców”. Zaznaczyli przy tym, że firma nie współpracuje ze Związkiem Stowarzyszeń Rada Reklamy, dlatego nie jest zainteresowana „partycypowaniem w powołanej procedurze” - informują wirtualnemedia.pl.

KER uznała jednak, że reklama naruszyła poczucie odpowiedzialności społecznej oraz dobre obyczaje. Oddaliła jednak zarzut, jakoby plakaty Małpki Express podważały autorytet rodziców lub innych osób sprawujących opiekę prawną nad dziećmi.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane