REKLAMA
REKLAMA

Nielsen: lody impulsowe sprzedają się głównie w sklepach tradycyjnych

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2010 10:00

Lokalizacja sprzedaży dla lodów impulsowych i familijnych jest różna. Te pierwsze w największym stopniu sprzedają się w handlu małoformatowym: w średnich i małych sklepach spożywczych (udział ilościowy odpowiednio 32,5 proc. i 32,3 proc.) - wynika z ostatniego raportu firmy Nielsen.

REKLAMA

Eksperci zaobserwowali jednak powolny spadek znaczenia tych sklepów na rzecz supermarketów, które odpowiadają za 18,3 proc. sprzedaży tego segmentu (wzrost w stosunku do roku poprzedniego o 3,1 pp).

Sprzedaż lodów familijnych jest natomiast skoncentrowana w handlu wielkoformatowym. Najważniejszym kanałem są supermarkety, które w ciągu ostatniego roku zwiększyły swoje znaczenie o 3,9 pp i obecnie odpowiadają za 41,7 proc. sprzedaży ilościowej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA