REKLAMA
REKLAMA

Nielsen: Sklepy małoformatowe bronią swojej pozycji

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 09:46

W ostatnich latach nastąpił bezprecedensowy rozwój dyskontów początkowo kosztem małych sklepów, ale te zaczęły się modernizować i bronić swojej pozycji. Ostatnio rozwój dyskontów następuje kosztem hiper- i supermarketów - mówił podczas VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu, Michał Madej z firmy badawczej Nielsen.

REKLAMA
- To pokazuje, że istnieje w Polsce miejsce dla małych sklepów. I nie przewidywałbym, że ten kawałek tortu będzie się kurczył - powiedział również.

Wspomniał, że w 2013 roku do września w Polsce zostało otwartych 164 nowych sklepów dyskontowych.

Wymieniał, że nastąpił 13-procentowy wzrost obrotów marek własnych rok do roku, a w segmencie kosmetyków produkty te rosły w tempie 36 proc.

Dodał, że w III kw. 2013 roku w ujęciu rocznym w handlu wielkopowierzchniowym nastąpił spadek obrotów w hipermarketach o 5,3 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13520

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA