Nowa marka własna w sieci Ruch

Autor: www.dlahandlu.pl 4 września 2013 14:18

Ruch wprowadził do oferty nową markę własną - meio - pod którą sprzedawane są środki higieniczne.

W kwietniu ubiegłego roku sieć wprowadziła markę własną - My Way. Oferta obejmuje wodę mineralną, napój energetyzujacy, wafelki, chipsy oraz pastylki odświeżające oddech.

Założony w 1918 roku Ruch S.A. obecnie jest jednym z największych kolporterów prasy w Polsce z blisko 40% udziałem w rynku. Dziennie obsługuje blisko 8 milionów klientów detalicznych. Prowadzi także sprzedaż hurtową oraz sprzedaż prasy w prenumeracie. Wśród dostawców spółki znajdują się główni producenci FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane