REKLAMA
REKLAMA

Nowoczesne technologie w sklepie zwiększają sprzedaż

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2010 11:51

- Digital Signage, czyli reklamy oraz informacje bieżące wyświetlane na ekranach umieszczonych w różnych miejscach i zarządzanych za pomocą nowoczesnego oprogramowania pozwalają zwiększyć sprzedaż. Prezentowanie reklam w sklepach za pomocą tej technologii będzie coraz bardziej popularne - uważa Maciej Szczytkowski, wiceprezes firmy M4B, produkującej technologiczne rozwiązania z zakresu Digital Signage.

REKLAMA

Jego zdaniem w Polsce nadal jest to niszowy kierunek reklamy, jednak coraz więcej działów marketingowych zauważa jego zalety. - WAVE Box Start jest pierwszym na polskim rynku kompleksowym pakietem Digital Signage typu "plug and play" dedykowanym dla małego biznesu. W jego skład wchodzą: player WAVE Box oraz oprogramowanie do niego. Pakiet ten daje możliwość umieszczenia w sklepie, butiku, salonie, gabinecie lekarskim, aptece etc ekranu (jednego lub więcej w zależności od powierzchni pomieszczenia), na którym wyświetlane są: oferta produktów lub usług, oferta naszych dostawców (na czym przedsiębiorca może dodatkowo zyskać) a także bieżące wybrane informacje  - mówi Maciej Szczytkowski.

Na polskim rynku z rozwiązań M4B skorzystały m.in. delikatesy Gzella oraz sieci handlowe Piotr i Paweł, Alma oraz Tesco. -  Inwestycja w Digital Signage w sklepach Tesco jest w trakcie realizacji. Monitory są zainstalowane w hali głównej oraz w strefie przykasowej - dodaje wiceprezes M4B.

Sprawdź ceny w skelpach Tesco

Sprawdź ceny w sklepach Piotr i Paweł

Sprawdź ceny w sklepach Alma

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA