Nowy brand wchodzi na rynek usług trade marketingu

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2010 09:41

MS Services wyodrębni z dotychczasowej struktury nowy brand - MS Connect, która będzie świadczyć wyspecjalizowane usługi trade i shopper marketingowe.

Ms Connect będzie koncentrować się na komunikacji z klientem w punkcie sprzedaży, a w rynku tradycyjnym dodatkowo poprzez sprzedawców i handlowców. W ofercie MS Connect znajdują się: akcje shopper marketingowe, programy motywacyjne, konkursy, loterie, promocje konsumenckie, a także badania w punkcie sprzedaży oraz kreacja i produkcja materiałów POS.

W MS Services świadczyć będziemy outsourcing sił sprzedaży, merchandising oraz wszelkiego rodzaju akcje fieldowe. Dodatkowo, wprowadzamy obecnie usługę logistyki i zarządzania materiałami POS - mówi szef firmy.

MS Services działa na rynku od 2003 roku i pracuje m.in.: Procter&Gamble, Danone, Pepsi - Cola General Bottlers Poland, Mars Polska, Tchibo, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane