REKLAMA
REKLAMA

Nowy gracz na rynku zup instant wchodzi do Polski, produkty były testowane w sieci SPAR

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2016 12:15

Producent, który z sukcesem rozwija sprzedaż na rynku bliskowschodnim zup typu Instant – FST Noodles, planuje wejście na rynek europejski, zaczynając od Polski. Firma FST pojawiła się już na okres próby w sieci SPAR Polska. Obecnie trwają negocjacje z innymi sieciami spożywczymi.

REKLAMA

- Dzięki degustacjom w sieci SPAR Polska, wyciągnęliśmy kilka cennych wniosków, zarówno dotyczących smaku naszych produktów, jak i ich ceny – mówi Maxim Shcherbakov, prezes FST - Obecnie pracujemy zatem nad optymizacją oferty do realiów polskiego rynku.

- Polska to stabilna gospodarka i duży rynek zbytu – dodaje prezes FST. - Dlatego postanowiliśmy wejść z naszym produktem na tutejszy rynek. Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny i panuje na nim duża konkurencja, ale mamy atuty, które chcemy wykorzystać.

W ofercie firmy są błyskawiczne zupy, nie zawierające sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku, glutaminianów i konserwantów.

- Wysoce innowacyjna technologia pozwala na produkcję naszego makaronu błyskawicznego w sposób, który pozwala utrzymać naturalny oryginalny smak wszystkich składników jednocześnie zachowując ich wartość odżywczą - mówi Maxim Shcherbakov. – Wprowadzamy na rynek polski naturalne zupy błyskawiczne w sześciu smakach w kilku kategoriach cenowych. Naszą niewątpliwą zaletą jest to, że proponujemy absolutnie naturalny produkt w cenie, maksymalnie zbliżonej do istniejących analogicznych produktów, które zawierają konserwanty oraz wzmacniacze smaku.

Produkcja zupek odbywa się w strefie wolnego handlu Jebel Ali w Dubaju.

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA