Nowy nośnik reklamowy w RUCH-u

Autor: www.dlahandlu.pl 29 maja 2012 10:08

Spółka RUCH S.A. rozwija nowe technologie także w kategorii nośników reklamowych. Dotychczasowe citylighty stopniowo zastępowane będą przez ekrany LED. Pierwsze ekrany testowane są w Warszawie.

Na kiosku przy ul. Marszałkowskiej zamieszczono trzy formaty nośników: na górnym otoku kiosku, na bocznej ścianie oraz nad półką z prasą. Każdy z ekranów ma nieco inną rolę - górny wyświetla hasłowe reklamy, boczny pełni funkcję zarówno informatora (np. o aktualnej prognozie pogody), jak i miejsca na reklamę produktów i usług w dużym formacie. Natomiast ekran frontowy stanowi swoistą, nietypową ekspozycję prasy. Ten ostatni jest ekranem dotykowym, dzięki czemu umożliwia przeglądanie okładek wszystkich tytułów prasowych dostępnych w kiosku. Każdą okładkę można powiększyć, a niebawem przejrzeć zawartość czasopisma. Dzięki temu, stojąc przed kioskiem będzie można zapoznać się z częścią najciekawszych artykułów.

W tym roku spółka planuje stworzyć sieć nośników w kilku miastach w Polsce. Ekrany będą sterowane on-line, co pozwoli na szybką zmianę treści, niemal natychmiastową publikację reklam i newsów na dowolnej części kiosków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane