PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

NSH zainwestowała w segment drogeryjny

Autor: www.dlahandlu.pl 27 marca 2014 11:40

Nałęczowska Spółka Handlowa uruchomiła pod koniec ubiegłego roku pierwszą drogerię pod logo Alibi. Sklep znajduje się w pasażu handlowym, który jest własnością firmy, przy ul. 1 Maja. NSH prowadzi również trzy supermarkety pod tym logo i zamierza dalej rowijać sieć, ale jak przyznaje przedstawiciel spółki, z dobrymi lokalizacjami handlowymi jest coraz trudniej, a uruchomienie placówki w miejscu bez potencjału handlowego może oznaczać wiele kłopotów dla sieci.

REKLAMA

Drogeria ma powierzchnię 150 m kw. Kompletna oferta obejmuje około 5.000 pozycji. Dla porównania do tej pory na poziomie supermarketu tej sieci było obecnych niecałe 2.000 towarów w tych kategoriach.

Drogeria w Nałęczowie jest pierwszym tego rodzaju sklepem pod logo Alibi. - Jeśli ten format spełni oczekiwania klientów i skutecznie uzupełni ofertę supermarketu w Nałęczowie to firma nie wyklucza otwierania w przyszłości kolejnych drogerii w pozostałych swoich lokalizacjach lub niezależnie od nich - imformowała sieć przy okazji otwarcia obiektu.

NSH prowadziła również jeden mniejszy sklep typu convenience, ale został zamknięty w ubiegłym roku. 

Nałęczowska Spółka Handlowa jest firmą działającą w segmencie handlu detalicznego artykułami spożywczymi oraz chemiczno - kosmetycznymi. Prowadzimy również hurtową sprzedaż wody mineralnej "Cisowianka", będąc przy tym jednym z udziałowców jej producenta - spółki Nałęczów Zdrój. Obszar działania skupia się na terenie województwa lubelskiego.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16108

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA