Obok makaronów warto ustawiać produkty uzupełniające

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2010 09:24

Makarony to jedna z najważniejszych kategorii produktów w sklepie spożywczym, dlatego na jej ułożenie sklepy poświęcają dużo miejsca.

- Sklep spożywczy nie może istnieć bez makaronu, tak jak bez pieczywa, wędlin, owoców i warzyw czy nabiału. Makaron nie jest produktem impulsowym, klienci kupują go planowo. Dlatego wszystkie makarony stoją wspólnie, na jednym regale. Układam je według rodzajów, a nie marek. To wydaje mi się wygodniejsze dla kupujących. Jak szukają świderków widzą wszystkie i mogą wybrać najlepsze dla siebie - zauważa sprzedawczyni ze sklepu osiedlowego w Pruszkowie.

W sklepie dostępne są produkty sześciu producentów oferujących osiem różnych kształtów makaronów. - W pobliżu makaronów eksponujemy produkty, które mogą być wykorzystane do przygotowania pełnych dań, czyli gotowe sosy, pomidory w puszkach, przeciery pomidorowe, oliwy, oliwki. Najpopularniejsze rurki oraz makaron rosołowy stoją na wysokości oczu klientów. Najniżej eksponujemy makaron do lasagne, który sprzedaje się najgorzej - informuje sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane