Odido: Euro 2012 pod znakiem piwa i słonych przekąsek

Autor: www.dlahandlu.pl 1 czerwca 2012 10:06

Podczas Euro 2012 mężczyźni planują przede wszystkim kupowanie napojów alkoholowych oraz papierosów. Taki zakup zadeklarowało aż 42 proc. ankietowanych. Dodatkowo 16 proc. ankietowanych będzie spożywało słone przekąski - wynika z raportu sieci sklepów Odido "Rodzinne zakupy za rogiem".

Mężczyźni z niepokojem zareagowali na plotki, według których nie wystarczy piwa dla części kibiców. Być może dlatego właśnie ponad połowa badanych Polaków oznajmiła, że planuje zakupić alkohol „na zapas".

Ponad 77 proc. ankietowanych kobiet oznajmiło, że nie planuje dodatkowych zakupów podczas Euro 2012. Jedynie 9 proc. z nich deklaruje, że wybierze się na zakupy w celu nabycia papierosów i alkoholul.

Raport "Odido - Rodzinne zakupy za rogiem" został opracowany na podstawie badania Omnibus na reprezentatywnej grupie Polaków (n=968), kwiecień 2012 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane