OFZ szkoli pracowników i tworzy dział marketingu

Autor: www.dlahandlu.pl 8 lipca 2013 10:09

Organic Farma Zdrowia zdecydowała o utworzeniu własnego działu marketingu (do tej pory spółka korzystała wyłącznie z usług firm zewnętrznych). Wybrano kandydatkę na szefa działu, która od 1 lipca podjęła działania mające na celu wzmacnianie marki.

Ponadto, zarząd podpisał z firmą ekspercką umowę na przygotowanie dla spółki dedykowanej platformy e-learningowej oraz kilku pierwszych cykli szkoleniowych, według których już od jesieni będą szkolić się pracownicy całej sieci delikatesów. Zarząd jest przekonany, że osiągnięcie najwyższych standardów pracy, obsługi klientów i jakości jest możliwe tylko poprzez permanentne podnoszenie.

W czerwcu firma odebrała lokal w Galerii Katowickiej i przystąpiła do prac budowlanych i aranżacyjnych, w ramach których powstaną kolejne delikatesy sieci Organic Farma Zdrowia. Lokal ma powierzchnię 135 mkw. co oznacza, że będą to największe delikatesy sieci poza Warszawą. Otwarcie planowane jest na początek jesieni br.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane