REKLAMA
REKLAMA

OFZ szuka lokalizacji dla nowego konceptu

Autor: www.dlahandlu.pl 27 listopada 2014 11:53

10 września w Warszawie na ulicy Zwycięzców 32 (Saska Kępa), nastąpiło otwarcie pierwszego lokalu spółki w nowy koncepcie pod marką „Organic Zielone Oko", co zarazem stanowiło wprowadzenie na polski rynek nowej, ekologicznej marki, która jest czymś więcej niż ekologiczny sklep typu convenience. Po przetestowaniu nowej koncepcji sklepu spółka będzie szukać kolejnych lokali w odpowiednich miejscach tj. w dzielnicach, w których konsumenci świadomie poszukują żywności dobrej dla zdrowia.

REKLAMA

Organic Zielone Oko jest to sklep typu convenience - oferujący konsumentom ekologiczne produkty niedaleko miejsca zamieszkania. Lokal ma również część bistro zrealizowaną we włosko-francuskim stylu, gdzie klienci mogą spożyć na miejscu przygotowane przez personel kanapki, ciabatty, słone isłodkie przekąski, croissanty, koktajle i soki owocowo-warzywne oraz kawę i herbatę.

- Jednocześnie Organic Zielone Oko to jeszcze coś więcej niż ekologiczny sklep typu convenience, ponieważ lokal posiada jeszcze trzecią część, jaką jest mini piekarnia, gdzie na oczach klientów wypiekane jest różnorakie pieczywo – w głównej mierze na zakwasie i  z mąk ekologicznych. Tak, więc Organic Zielone Oko to sklep, bistro i piekarnia w jednym - opisuje firma.

Przypomnijmy, podczas VII FRSiH Sławomir Chłoń, prezes OFZ, zapowiedział, że sieć będzie się rozwijać w oparciu o franczyzę. - Szacujemy, że do sieci dołączy ok. 100 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat - powiedział.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA