REKLAMA
REKLAMA

Opakowania mogą wprowadzać w błąd

Autor: Pro-Test 6 października 2010 13:29

Opakowanie większe nawet o 50 proc. w stosunku do swojej zawartości oraz nowe opakowanie o pojemności mniejszej niż dawniej. To najczęściej stosowane przez producentów chwyty, które wprowadzają konsumentów w błąd, co do faktycznej ilości kupowanych produktów. Fundacja Pro-Test rozpoczyna kampanię "Pro-Test przeciw oszukańczym opakowaniom", która będzie walczyć z tym procederem.

REKLAMA

Producent zmienia opakowanie, jednocześnie zmniejszając jego pojemność, podczas gdy cenę pozostawia bez zmian. Konsumenci często nie
zauważają, że kupują teraz mniej swojego jogurtu czy koncentratu.

Druga forma to zmiana receptury produktu. Cena pozostaje taka sama, maleją za to koszty produkcji. Konsumentom bardzo trudno to zauważyć.

Aby przeciwdziałać wprowadzaniu konsumentów w błąd opakowaniami, Fundacja Pro-Test rozpoczyna kampanię "Pro-Test przeciw
oszukańczym opakowaniom". Ma ona na celu zarówno wzmóc czujność konsumentów podczas robienia zakupów. W ramach kampanii Fundacja Pro-Test na swoich stronach internetowych przedstawia przykłady opakowań, które mogą wprowadzać konsumentów w błąd co
do faktycznej zawartości produktu. Będzie też ujawniać ukryte podwyżki cen, polegające na zmniejszeniu zawartości produktu w opakowaniu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA