Operator sieci Koniczynka stara się wzmocnić sprzedaż w sklepach konkursem

Autor: dlahandlu.pl 20 sierpnia 2010 15:04

Detal Holding, operator sieci franczyzowej Koniczynka zorganizował konkurs dla właścicieli sklepów pod hasłem Słońce dla Koniczynek. Konkurs potrwa trwa przez całe wakacje do 30 września i ma wpłynąć na wzrost obrotów w miesiącach wakacyjnych.

Nagrodami są dwuosobowe wycieczki. Oferta skierowana jest do właścicieli sklepów, które będą zamawiać będą w całości asortyment z aktualnych akcji promocyjnych, na obiektach będą eksponować materiały promocyjne (plakaty, gazetki) oraz w okresie trwania promocji, dokonają największego zakupu w przeliczeniu na 1 mkw sklepu w hurtowniach wskazanych przez Detal Holding.

Szczególnie punktowane są zakupy produktów marki Bolero, Pamapol i Pepsi.

W przypadku posiadania większej ilości sklepów przez jednego właściciela, każdy z osobna sklep sieci Koniczynka, w hurtowniach wskazanych przez Detal Holding, musi dokonać minimalnego zakup w wysokości 200.000,00 zł przez cały okres trwania promocji.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane