REKLAMA
REKLAMA

Opracowanie standardów pozwala zarządzać sklepem efektywniej

Autor: dlahandlu.pl 11 maja 2010 07:54

Opracowanie standardów pozwala zarządzać sklepem efektywniej

Menedżerowie zarządzający sklepami kładą nacisk na opracowanie standardów, a dalej na ich wdrożenie w postaci instruktażu w miejscu pracy. - Rozważmy to na przykładzie obsługi klienta: najpierw opracowujemy standardy obsługi, a dalej instruktor zawodu uczy osoby w sklepie pokazując i dając informacje zwrotne, jak wykonywanie tych standardów jest realizowane przez personel sklepu - mówi Olgierd Rodziewicz-Bielewicz, ekspert Catman Polska.

REKLAMA

 

 

Zdaniem eksperta Catman Polska, wymierną korzyścią szkoleń jest zdobycie przewagi konkurencyjnej. - Pozostając przy kwestii obsługi klienta - przecież to jeden z podstawowych wyznaczników preferencji wyboru sklepu. Kiedy proces ten jest przeprowadzany właściwie, gwarantuje danej placówce większą liczbę klientów i większy zysk - przekonuje Bielewicz-Rodziewicz.

 

Firma Catman Polska pracowała z globalnymi sieciami supermarketów, z klientami zagranicznymi i polskimi. Cztery lata była obecna na rynku
ukraińskim, współuczestnicząc w budowie hipermarketów, supermarketów i centrów handlowych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA