Organic Farma Zdrowia kupuje znaki towarowe od spółki Produkty Klasztorne

Autor: www.dlahandlu.pl 18 listopada 2015 09:18

Organic Farma Zdrowia kupuje znaki towarowe od spółki Produkty Klasztorne Na zdj. Sławomir Chłoń prezes Organic Farma Zdrowia (fot. Żelazna Studio)

16 listopada zarząd spółki Organic Farma Zdrowia zawarł ze spółką Produkty Klasztorne umowę, której przedmiotem jest zakup praw ochronnych do znaków towarowych posiadanych przez spółkę Produkty Klasztorne. Są to w głównej mierze znaki towarowe „Produkt Klasztorny” w różnych wersjach graficznych, znak towarowy piwa „Mnich” oraz znak towarowy „Polska Czerwona Krowa ”.

Umowa nie ma znamion istotnej (jej wartość nie przekracza poziomu 20 proc. kapitałów własnych OFZ), niemniej jest ważna dla spółki, ponieważ przejmowane marki posiadają duży potencjał, są dobrze znane oraz cenione na rynku spożywczych produktów naturalnych i ekologicznych klasy premium.

Grupa Organic Farma Zdrowia zamierza prowadzić sprzedaż pod nabytymi markami – produktów tradycyjnych, wyłącznie naturalnych i ekologicznych wytwarzanych rzemieślniczo na bazie starodawnych receptur klasztornych. Docelowo większość produktów pod tymi markami będzie ekologiczna. Dystrybucja tych produktów obejmie Delikatesy Organic Farma Zdrowia oraz wielu innych odbiorców na terenie całego kraju.

Tego samego dnia spółka Produkty Klasztorne poinformowała o wypowiedzeniu umów związanych z reorganizacją firmy.
- Wypowiedzenie umów dotyczących produkcji oraz dystrybucji produktów pod marką ”Produkty Klasztorne” jest związane z realizacją sprzedaży na rzecz OFZ znaków towarowych. Działanie dotyczące porządkowania dotychczasowej działalności jest zgodne z kierunkiem reorganizacji spółki w obszarze organizacyjno-operacyjnym w zakresie dotychczasowej wyodrębnionej działalności, jak również dotyczącym funkcjonowania jako grupa kapitałowa o szerokim profilu działalności również w nowych obszarach, potencjalnie atrakcyjnych inwestycyjnie dla spółki. O podjęciu jakiejkolwiek wiążącej decyzji dotyczącej nowych obszarów działalności, zarząd niezwłocznie poinformuje w formie odrębnego raportu bieżącego - podały Produkty Klasztorne.
Zarząd spółki Produkty Klasztorne dokonał również wypowiedzenia istotnej umowy dystrybucyjnej zawartej 8 września 2014 r. z Żabka Polska sp. z o.o. z zachowaniem trzy miesięcznego terminu wypowiedzenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane