Otwarcie sklepu Czas na Herbatę to koszt 50 tys. zł

Autor: Franchising.pl 15 października 2012 10:02

Czas na Herbatę zaplanował już trzy otwarcia na przyszły rok. Na sklep franczyzowy trzeba przeznaczyć 50 tys. zł - podał serwis Franchising.pl.

Właścicielem marki Czas na Herbatę jest firma Progresive, która działa na rynku od 1997 roku. W sieci działa 20 sklepów własnych, 16 dużych placówek franczyzowych i około 70 niewielkich punktów partnerskich.

Firma ma już zaplanowane pierwsze otwarcia w przyszłym roku. Wiosną Czas na Herbatę zawita do Łomży, latem do Ostródy, a jesienią do Krakowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane